Harlinger
Stadsverhalen:
Geen
aanbieding, maar een rookgordijn.
De
Lidl is hot, de Lidl is trendy, de Lidl is vers.
Albert
Heijn is oudbollig, Jumbo te knuffelig en Plus te duurzaam. Betere
reclame kun je je natuurlijk niet wensen. Het zal wel druk worden bij
de Lidl.
Ik
kom er al jaren. Het ligt vlak bij het bejaardenhuis annex Medisch
Centrum. Ik combineerde het met mijn vrijwilligerswerk. De voordelen
zijn mij bekend.
Op
1 na.
Duits
bier is (blik of glas) 33 cl. Amstel heeft nu bier in de aanbieding;
24 flesjes van 30 cl. Dat is 72 cl MINDER , dan in het verleden. Dit
wordt dus de nieuwe standaard. Net als de 45 cl beugelfles de
standaard voor de nieuwe halve liter wordt.
Omgerekend
een prijs/winstverhoging van 10 %.
En
wij bij de rekken, terwijl we onze kar volladen, zeggen tegen elkaar.
“Ach, die paar centen.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten